Siirry sisältöön
Vaikuttavaa myyntiä

VAIKUTTAVAA MYYNTIÄ

Keskiviikko 15.5. klo 14−17
Livetapahtuma Finnkino Kinopalatsissa, Helsingissä

Tässä MyyntiKollektiivin tilaisuudessa keskustellaan vaikuttavuudesta myyntityön eri osa-alueilla. Tilaisuudessa puhutaan rahasta, vaikuttavan asiakaskohtaamisen anatomiasta, henkilökohtaisuudesta, fiksusta datan käytöstä ja mieleen jäämisestä. Ilmoittaudu mukaan ja tule nappaamaan vinkit myynnin ja vaikuttavuuden tehostamiseen omassa työssäsi! Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin.

Vaikuttavan asiakaskohtaamisen anatomia

Modernin myynnin valmentaja Sani Leino kertoo mistä vaikuttava asiakaskohtaaminen koostuu. Opit, mitkä teemat etäännyttävät ja mitkä sitouttavat asiakasta kohtaamisessa, sekä muistat, mitä yleistason virheitä tulisi asiakaskohtaamisissa välttää.

Vaikuta ja jää mieleen henkilökohtaisuudella

Tarkoittaako myyntityö sinulle tapaamismääriä, win rateja, kuukausitavoitteita ja pipelinea? Numeroihin perustuvassa myyntikulttuurissa henkilökohtaisuus, muistettavuus ja lopulta asiakkaat ihmisinä unohtuvat nopeasti. Lauri Ruhala (Salesframe) käy läpi esimerkkejä, joiden avulla jokainen voi tehdä itsestään ja koko organisaatiostaan mieleenpainuvamman asiakkaan silmissä.

Lopeta prospektointi ja luo kysyntää datalla

Prospektointiin ei kannata käyttää turhaa aikaa, ja huonoja liidejä ei tulisi jahdata. Juho Koski (Zimple) ja Sonja Häyhä (Norders) tarjoilevat käytännön vinkit ja työkalut vaikuttavan myynnin tekemiseen kunnossa olevan CRM datan avulla.

Myyntityön arvostus ja palkkaus

Samuli Myllyharju (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA) kertoo MMA:n palkkatutkimukseen nojaten, miten myynnin alalla palkat ovat kehittyneet ja mitä tutkimuksen valossa voidaan sanoa työnkuvan ja palkkamallien muutoksista. 

 

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan »

Tilaisuuden tuottaa MyyntiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistavat Finnkino, Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, Zimple ja Salesframe.